میلاد با سعادت آخرین منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برتمام جهانیان مبارک باد.

عید بزرگ مبعث رسول اکرم حضرت محمد (صلی الله وآله وسلم) مبارک باد.

میدونی بعد عید قیمت کاغذ چقدر میشه!؟

به سوی آفتاب

انتشارات به سوی آفتاب

به سوی آفتاب

انتشارات به سوی آفتاب

معرفی سه کاغذ مناسب برای پرینترها در سال 1402

بهترین کاغذ برای پرینتر

بسیار مهم است که برای چاپگر یا پرینتر خود کاغذ مناسب تهیه کنید.زیرا با توجه به هزینه های بالای قطعات و تعمیرات پرینترها ، استفاده از کاغذ مناسب جهت افزایش عمر چاپگرها از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در تیم تولیدمحتوای به سوی آفتاب به شما کمک می کنیم تا معیارهای انتخاب کاغذ مناسب برای پرینتر خود را بدانید.
شاید لازم باشد یک کپی از سوابق واکسن خود برای سفر تهیه کنید، چند عکس خانوادگی را چاپ کنید، یک نسخه چاپی از صورت حساب بانکی تهیه کنید یا تعداد انگشت شماری دعوتنامه عروسی خانگی هنرمندانه برای دوستان نزدیک تهیه کنید.
هر کاری که باید چاپگر انجام دهد، مهم است که آن را با نوع مناسب برگه‌ها جفت کنید. عوامل زیادی در هنگام خرید کاغذ – از جمله اندازه، وزن، پوشش و رنگ، را باید در نظر بگیرید.
در اینجا چیزی است که باید در مورد بهترین کاغذی که می توانید برای پرینتر خانگی خود بخرید بدانید، همراه با چند نکته که به شما کمک می کند بهترین خرید را انجام دهید. از نظر ما بهترین خرید با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین قیمت کاغذ میباشد. پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

معیار انتخاب کاغذ مناسب برای پرینترها

ممکن است کاغذ هیجان انگیزترین خریدی نباشد که تا به حال انجام داده اید، اما مهم است که مطمئن شوید کاغذ مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کرده اید. در اینجا سه معیار انتخاب کاغذ مناسب را برای شما شرح میدهیم :

اندازه و ابعاد کاغذ

ابتدا در نظر بگیرید که سند شما باید چه اندازه باشد. رایج‌ترین اندازه مربوط به کاغذ A4 است، اما عکس‌ها ممکن است کوچک‌تر باشند. خوشبختانه، امروزه اکثر چاپگرهای خانگی قادر به چاپ در اندازه های مختلف کاغذ هستند.

برای مطالعه بیشتر درباره اندازه و کارایی کاغذها ، مقاله ابعاد انواع کاغذ A4 , A3 , A5 را مطالعه کنید.

نوع کاغذ

اگر فقط نیاز به چاپ یک سند سیاه/سفید در یک طرف دارید، کاغذ چند منظوره را بچسبانید، اما اگر در حال چاپ عکس هستید ممکن است به کاغذ براق نیاز داشته باشید. علاوه بر این، باید میزان ضخامت کاغذ را نیز در نظر بگیرید.

قیمت کاغذ

عموما قیمت یکی از مهم‌ترین مولفه های انتخاب کاغذ برای مصرف کنندگان میباشد ؛ گاهی یک کاغذ از لحاظ کیفیتی در رتبه خوبی قرار میگیرد اما انقدر قیمت بالایی دارد که استفاده از آن برای خیلی از کارها به صرفه نیست. البته که باید توجه داشته باشید کاغذ خود را از کجا تهیه میکنید ؛ ما در موسسه به سوی آفتاب بهترین کاغذ هارا با قیمتی مناسب برای شما عرضه میکنیم که میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید.

انواع کاغذ A3 , A4 , A5

مناسب‌ترین کاغذ ها برای پرینتر و چاپگرها

کاغذ سیناپیپر (SINA PAPER)

کاغذ A4 سیناپیپر برند اختصاصی موسسه به سوی آفتاب

کاغذ سیناپیپر برند اختصاصی و انحصاری موسسه به سوی آفتاب میباشد که برش و بسته‌بندی آن در مشهد انجام میشود ؛ این کاغذ با توجه الیاف بسیار مناسبی که دارد ؛ گزینه خیلی خوبی برای مصرف‌ میباشد. همچنین بسته‌‌بندی این کاغذ از کیفیت بالایی برخوردار میباشد و مناسب‎ترین کاغذ برای استفاده در پرینتر و چاپگرها است.

برای اطلاعات بیشتر از این کاغذ بر روی کاغذ سیناپیپر SINA PAPER کلیک کنید.

کاغذ کپی مکس

البته باید گفت که کاغذ کپی مکس انواع مختلفی دارد و هرکدام را شرکت جداگانه ای برش و بسته بندی میکند ، اما با توجه به تجربه ما در عرضه انواع کاغذ از بین کاغذهای کپی مکس به شما کاغذ کپی مکس مشهد را پیشنهاد میکنیم ؛ به جرئت بالاترین کیفیت الیاف کاغذ را درمیان تمام کاغذها دارد و قیمت آن نسبت به دیگر رقبای خود در برندهای دبل آ و سل پرینت پایین تر است و به راحتی در هر لوازم التحریری پیدا میشود ؛ همچنین شما میتوانید از درگاه خرید کاغذ موسسه به سوی آفتاب این کاغذ را با کمترین قیمت تهیه و خریداری کنید.

دقت کنید هنگام خرید بسته بندی این کاغذ را با دیگر کاغذهای مشابه برند کپی مکس اشتباه نگیرید. شما میتوانید در صفحه کاغذ a4 بسته بندی انواع دیگر کاغذ هارا مشاهده کنید.

کاغذ سل پرینت

کاغذ سل پرینت
کاغذ سل پرینت

این کاغذ از دیگر کاغذهای مناسب در ایران میباشد که بسیاری از تایپ و تکثیری ها از آن استفاده میکنند ؛ جدای از آن

کیفیت قابل توجه و مناسبی دارد اما نکته منفی آن قیمت زیاد نسبت به کیفیت میباشد ، برای مصارف کم و شخصب شاید این کاغذ پیشنهاد شود اما قطعا برای مصارف بالا و حجمی موارد مناسب‌تری نیز وجود دارد.

شما میتوانید نظرات و تجربیات خود را در مورد مناسب ترین انواع کاغذها برای پرینتر و کاغذهایی که ما در بالا به آن اشاره کردیم در قسمت نظرات برای ما بنویسید ، همچنین چالش های خود در خرید کاغذ و موارد این چنینی را با ما در میان بگذارید تا ما در مجله آفتاب به آنها پاسخ دهیم.

شما میتوانید با کلیک بر روی آیکن های ذیل از طریق شبکه های اجتماعی ، این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
WhatsApp
Email
تصویر تیم مارکتینگ به سوی آفتاب

تیم مارکتینگ به سوی آفتاب

تیم تولیدمحتوا و مارکتینگ به سوی آفتاب سوالات مشتریان ، مسائل روز و حائز اهمیت در حوزه های فعالیتی موسسه را جمع‌آوری کرده و تحقیقات خود را بصورت ویدیو ، متن و ... در سایت و دیگر شبکه های اجتماعی موسسه ، برای مخاطبین خود به اشتراک میگذارد. شما میتوانید سوالات خود را از طریق پشتیبانی با ما در میان بگذارید.
تصویر تیم مارکتینگ به سوی آفتاب

تیم مارکتینگ به سوی آفتاب

تیم تولیدمحتوا و مارکتینگ به سوی آفتاب سوالات مشتریان ، مسائل روز و حائز اهمیت در حوزه های فعالیتی موسسه را جمع‌آوری کرده و تحقیقات خود را بصورت ویدیو ، متن و ... در سایت و دیگر شبکه های اجتماعی موسسه ، برای مخاطبین خود به اشتراک میگذارد. شما میتوانید سوالات خود را از طریق پشتیبانی با ما در میان بگذارید.

6 پاسخ

  1. ممنون از شما ، میخواستم ببینم کاغذهای دیگه که معرفی نکردید یعنی داخل پرینتر گیر میکنن؟؟

    1. سلام به شما ، نه لزوما ممکنه کاغذهای دیگه ای هم باشند که کیفیت مناسبی دارند.
      ما صرفا بهترین هارو در این بازه زمانی معرفی میکنیم…

    1. با عرض سلام ،برندهای کاغذهای معرفی شده سایز A5 رو هم دارند داخل لینک کاغذ A5 میتونید مشاهده کنید.

    1. سلام ، خیر کاغذهای دیگری هم وجود دارند ؛ اما ما سعی کردیم بهترین‌هایی که میتونید به راحتی تهیه کنید رو برای شما معرفی کنیم.
      از طرفی این لیست رو دائم آپدیت میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *